Aanmelden kraam informatiemarkt

Let op: de informatiemarkt is zo goed als VOL (het aanmeldformulier is daarom gesloten): stuur een e-mail naar info@beheerdersdag.nl om op de reservelijst te komen. Je ontvangt dan uiterlijk begin augustus bericht of er nog een plek vrij is. Deelname is alleen mogelijk na bevestiging door de organisatie.

Prijzen en voorwaarden

De prijzen (2024) zijn €600 per kraam, en €300 per kraam voor non-profit organisaties (beperkt beschikbaar). De prijzen zijn exclusief btw.
Deelname is inclusief kraam (2x1 meter), elektriciteit, toegang voor 2 personen (incl. lunch etc.) en vermelding van de organisatie in het programma. Kom je met meer dan 2 personen (de kraam bemensen)? Dan koop je voor deze extra bezoeker(s) een Ticket tegen het passende tarief (€ 110 voor niet-partners, € 75 voor partnerorganisaties).

Logistiek

Je bouwt de infokraam ’s ochtends vroeg op (tussen 08:00 en 9:30 uur; eventuele auto's moeten om 09:00 uur weg zijn bij de Hooge Schuur) en breekt deze eind van de middag weer af, volgens de aanwijzingen van de organisatie. De hele dag kun je aanloop verwachten, maar de meeste bezoekers zullen de kraampjes bezoeken tijdens de uitgebreide lunch (1,5 uur). De informatiemarkt vindt plaats aan de voor- en achterzijde van de Hoge Schuur op landgoed Heerlijkheid Mariënwaerdt.

Let op: Vanwege de veiligheid en krappe doorgang is het niet toegestaan om attributen voor of naast de infokramen te plaatsen. Plaats alles zoveel mogelijk in de kraam. Alleen in overleg zijn er eventueel uitzonderingen mogelijk op bepaalde plekken. Uitgifte van kramen is op volgorde van aanmelding, op = op.

Deelname is pas gegarandeerd na bevestiging vanuit de organisatie.
Heb je nog vragen, dan kun je deze mailen aan info@beheerdersdag.nl.
Uiterlijk een week voor aanvang ontvangen alle deelnemers een informatiebrief en plattegrond van de informatiemarkt.
Download hier de plattegrond van het terrein van de Beheerdersdag (Heerlijkheid Marienwaerdt).
Graag tot ziens op vrijdag 20 september!